week 7 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van Rick Schie - WaarBenJij.nu week 7 - Reisverslag uit Pegões, Portugal van Rick Schie - WaarBenJij.nu

week 7

Door: Rick van Schie

Blijf op de hoogte en volg Rick

21 Juni 2017 | Portugal, Pegões

Blog week 7:

Deze week word onze laatste echte werkweek. Eigenlijk ook geen hele week want we gaan vanaf donderdag één week naar Albufeira!

Maandag mochten we in de ochtend helpen met het vervangen van de regenleiding. Het zelfde klusje als vorige week. Dit keer in een andere kas, hier zat wel verschil in. In deze kas kwamen we veel minder slechten doppen tegen dus konden we lekker doorwerken. ’s Middags mochten we werken aan onze opdrachten. De opdrachten die we hebben zijn een paar opdrachten van school en een onderzoeksopdracht van het bedrijf zelf. Dinsdag hebben we precies hetzelfde gedaan. ’s ochtends aan het werk en ’s middags aan onze opdrachten.

Woensdag hebben we een beetje alles afgerond. Alles geregeld voor Albufeira en koffers met de vrachtwagen naar Nederland meegegeven. Ook hebben we alle opdrachten van school en het bedrijf afgerond. Woensdagavond hebben voor het laatst bij de tosti bar gegeten. Dat is toch wel een ding dat we gaan missen.

Onze week Albufeira is van donderdag tot donderdag. En dan die zaterdag 1 Juli vliegen we terug naar Nederland. Dus er staat een mooie tijd voor de boeg.

De vakantie ga ik verder behandelen in de blog van volgende week.
Adeus!

• 24 Juni 2017 - 09:58

Ron:

Rick, leuk om je verslagen te lezen. Volgens mij is het een onvergetelijke ervaring. Soms hard werken onder erg warme omstandigheden, maar ook lekker genieten van je uitstapjes en het zwembad! Nog even lekker een weekje genieten in Albufeira en dan weer naar huis. Tot 1 juli en dan hoor ik de rest van de verhalen graag!